![](https://superklima.hr/wp-content/uploads/2023/05/1.png)
![](https://superklima.hr/wp-content/uploads/2023/05/2.png)
![](https://superklima.hr/wp-content/uploads/2023/05/3.png)
![](https://superklima.hr/wp-content/uploads/2023/05/4.png)
Superior Hvac vrši besplatnu dostavu narudžbi iznosa preko 265 € na području cijele Republike Hrvatske osim na otoke na koje dostavne službe ne dostavljaju. Za narudžbe manjeg iznosa od 265€ naplaćuje se trošak dostave u iznosu 10€. Predviđeni rok dostave je 2 do 7 radnih dana.
Dostava se vrši na teritoriju Republike Hrvatske. Proizvodi koji su plaćeni, biti će isporučeni kupcu u predviđenom roku od 2 do 7 radnih dana od kada je izvršena uplata u vremenu u kojem dostavna služba obavlja svoju dostavnu djelatnost. Vikendi i blagdani se ne uračunavaju u rok isporuke. Isporuka na otoke ovisi o rasporedu vožnje dostavne službe na otoke.
Roba se kupcu dostavlja do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi pošiljku do ulaznih vrata stana, već samo do ulaza u zgradu. Prilaz do ulaza stambenog objekta treba biti slobodan, u suprotnom će dostavljač izvršiti dostavu do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.
U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod u navedenom roku, o tome će obavijestiti kupca radi dogovora o novom terminu isporuke. Naručeni proizvodi će biti složeni i zapakirani na način da se manipulacijama kod transporta ne mogu oštetiti.
Upute za preuzimanje:
Molimo da pošiljku prilikom preuzimanja DETALJNO pregledate. Od trenutka kada kupac potpiše potvrdu o primitku pošiljke, suglasan je da nema prigovora na isporučen proizvod. Kod dostave proizvoda, uz proizvod Kupac dobiva i sve prateće dokumente koji prate proizvod (upute za korištenje proizvoda , tehničke upute, izjavu o suglasnosti, jamstveni list, i drugo) te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ako ne postoji razlog za reklamaciju.
Potpis na primitku pošiljke znači da Kupac pregledom pošiljke nije uočio nikakva oštećenja niti nedostatke na preuzetom proizvodu, da kvalitativno i kvantitativno odgovaraju proizvodu sa narudžbe/računa, te da su uz proizvod isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.
U slučaju da Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.
Robu oštećenu u transportu niste dužni preuzeti. Ako ipak odlučite zaprimiti pošiljku koja ima vidljivo oštećenje potrebno je zajedno sa kurirom popuniti dokument “ZAPISNIK/IZJAVA O OŠTEĆENJU POŠILJKE” koji možete dobiti od kurira. Naknadne reklamacije oštećenja u transportu se ne priznaju bez zapisnika.
Za prijavu oštećenja obavezno je javiti se pisanim putem na E-mail adresu: info@superklima.hr, najkasnije u roku od 24h od preuzimanja pošiljke. Obavezno je priložiti ispunjeni obrazac za ošećenu pošiljku i fotografije (fotografije vanjske ambalaže, fotografiju unutarnje ambalaže i vidljivog oštećena proizvoda te fotografiju naljepnice sa podacima dostavne službe koja se nalazi na vanjskoj ambalaži).
Potvrdu primitka navedene dokumentacije dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom i što je prije moguće obavijestiti Vas o daljnjoj proceduri.
Naknadne reklamacije za bilo kakva fizička oštećenja NE UVAŽAVAMO.
Osobno preuzimanje pošiljke:
Kupljeni uređaj možete osobno preuzeti u našoj poslovnici uz prethodni dogovor. Preuzimanje se ne može obaviti na dan plaćanja iz razloga što nakon plaćanja Prodavatelj mora dopremiti kupljeni uređaj, nakon čega obavještava kupca da kupljeni proizvod može preuzeti.
Podaci za osobno preuzimanje:
Broj Vaše narudžbe,
Obavijest o pripremljenoj pošiljci za osobno preuzimanje sa uputama za preuzimanje
PLAĆANJE PREDRAČUNOM (INTERNET BANKARSTVO)
Proizvodi za koje je kreirana narudžba mogu se platiti na transakcijski račun Prodavatelja putem internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja, putem opće uplatnice ili virmanom (za pravne osobe) s osobnim podacima i podacima naznačenim na predračunu / računu.
Sve podatke je potrebno točno upisati i izvršiti uplatu u roku koji je naveden na predračunu / računu.
Broj računa HR8523400091111134863
Model plaćanja: 00
Poziv na broj: Broj narudžbe,
PLAĆANJE KREDITNIM ILI DEBITNIM KARTICAMA
Plaćanje kreditnim ili debitnim karticama vrši se kroz virtualni POS sustav pod nazivom “CorvusPay” zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Putem superklima.hr plaćanje je moguće:
Jednokratno kreditnim i/ili debitnim karticama:
MasterCard, Maestro, Diners, Discover i Visa – Erste banke, Zagrebačke banke i PBZ
Obročno kreditnim i/ili debitnim karticama:
MasterCard, Maestro, Diners, Discover i Visa – Erste banke do 12 rata
MasterCard, Maestro i Visa – Zagrebačke banke do 12 rata
MasterCard, Maestro i Visa – Privredne banke Zagreb do 36 rata
PLAĆANJE PRI PREUZIMANJU POŠILJKE (POUZEĆE)
Kupac plaćanje može izvršiti isključivo gotovinom kuriru tvrtke ugovorne dostavne službe prilikom dostave. Plaćanje gotovinom kuriru nije moguće za iznose veće od 1.300 € / 9.794,85 HRK. Naknada za plaćanje pouzećem je 1€.
PLAĆANJE OSOBNIM DOLASKOM (DOLASKOM U URED)
Plaćanje kupljenih Proizvoda moguće je i osobnim dolaskom u sjedište Prodavatelja na adresi Gorenci 26 b, 10000 Zagreb. Plaćanje je moguće gotovinom, predračunom te karticama na POS uređaju.
Jednokratno kreditnim i/ili debitnim karticama:
MasterCard, Maestro, Diners, Discover i Visa – Erste banke, Zagrebačke banke i PBZ
Obročno kreditnim i/ili debitnim karticama:
MasterCard, Maestro i Visa – Zagrebačke banke do 12 rata
Kupac ima pravo prigovora ili reklamacije Proizvoda Prodavatelju te on svoje prigovore odnosno reklamacije može uputiti Prodavatelju pisanim putem na e-mail: info@superklima.hr Pisani prigovor kupac može poslati također i putem pošte na adresu sjedišta Prodavatelja ili dokumentaciju dostaviti osobnim dolaskom u ured, na adresu Prodavatelja .
Prilikom reklamacije Kupac je obvezan navesti osobne podatke ispunjavanjem odgovarajućeg obrasca. Obavezno je priložiti potrebnu dokumentaciju:
- Račun za kupljeni Proizvod i račun za montažu uređaja
- Valjani jamstveni list
- Ispunjen i ovjeren reklamacijski zapisnik (gdje su navedeni svi podaci o uređaju i opis kvara kojeg je ustanovio instalater (izdaje instalater))
- Fotografije
- Ovjeren jamstveni list ( zadnja strana )- kao potvrdu da su napravljeni redoviti servisi ukoliko se radi o klima uređaju koji je stariji od jedne godine
Bilo kakva prijava kvara bez dostavljene dokumentacije i na bilo koji drugi način osim navedenog neće biti priznata niti biti stavljena u proceduru rješavanja
Detalje i vrste povrata možete vidjeti ovdje.