SUPERIOR HVAC
JAMSTVO I POVRAT
Kupac ima pravo prigovora ili reklamacije Proizvoda Prodavatelju te on svoje prigovore odnosno reklamacije može uputiti Prodavatelju pisanim putem na e-mail: info@superklima.hr Pisani prigovor kupac može poslati također i putem pošte na adresu sjedišta Prodavatelja ili dokumentaciju dostaviti osobnim dolaskom u ured, na adresu Prodavatelja .
Prilikom reklamacije Kupac je obvezan navesti osobne podatke ispunjavanjem odgovarajućeg obrasca. Obavezno je priložiti potrebnu dokumentaciju:
- Račun za kupljeni Proizvod i račun za montažu uređaja
- Valjani jamstveni list
- Ispunjen i ovjeren reklamacijski zapisnik (gdje su navedeni svi podaci o uređaju i opis kvara kojeg je ustanovio instalater (izdaje instalater))
- Fotografije
- Ovjeren jamstveni list ( zadnja strana ) kao potvrdu da su napravljeni redoviti servisi ukoliko se radi o klima uređaju koji je stariji od jedne godine
Bilo kakva prijava kvara bez dostavljene dokumentacije i na bilo koji drugi način osim navedenog neće biti priznata niti biti stavljena u proceduru rješavanja
Jamstveni uvjeti počinju s danom kreiranja računa za naručenu robu, te Prodavatelj jamči kupcu da će proizvod u jamstvenom roku ispravno funkcionirati, pod uvjetom da se kupac pridržava uputstva za uporabu. Za ostvarivanje prava jamstva potrebno je javiti se pisanim putem, poslati dokumentaciju ispunjeni obrazac za jamstvo, račun proizvoda te dodatnu dokumentaciju vezanu za servis uređaja.
Navedenu dokumentaciju potrebno je dostaviti pisanim puten na E-mail: info@superklima.hr
ili putem pošte na adresu: Superior Hvac d.o.o, Gorenci 26b, 10000 Zagreb
Dokumentacija koju je obavezno priložiti u slučaju kvara klima uređaja u jamstvenom roku:
Račun za uređaj i montažu uređaja
Bilo kakva prijava kvara bez dostavljene dokumentacije i na bilo koji drugi način osim navedenog neće biti priznata niti biti stavljena u proceduru rješavanja.
1. da je ugradnju klima uređaja izvršila tvrtka ili obrt i/ili da je puštanje klima uređaja u rad obavljeno od strane tvrtke ili obrta koji su upisani registar Ministarstva zaštite okoliša i energetike
Ako je klima uređaj ugrađen/isprobavan suprotno ovim uvjetima korištenja/prodaje i jamstvenim uvjetima kupac nema pravo na povrat klima uređaja.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kao fizička osoba ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Zakon o zaštiti potrošača možete pogledati OVDJE.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupati ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima.
Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena.
Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili/poslali jednostrani raskid ugovora na za to predviđenom obrascu.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe kada koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Povrat se može ostvariti popunjavanjem Obrasca za raskid kupoprodajnog ugovora te slanjem istoga putem elektorničke pošte slanjem e-maila na info@superklima.hr
Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da proizvod nije korišten. Izravne troškove povrata robe snosi kupac.
Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je nekorišteni i neoštećeni i proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen, te računom i ispunjenim obrascem te drugim dokumentom kojim dokazujete da je proizvod kupljen od tvrtke Superior Hvac.
Povrat ugrađenog klima uređaja nije moguć, jer je isti ugrađen prilagođeno kupcu odnosno situaciji na objektu i time mu je značajno umanjena vrijednost a takav se uređaj više ne može staviti u prodaju po redovnoj cijeni.
Ipak u iznimnim situacijama ugrađeni klima uređaji se mogu vratiti u zakonski predviđenom roku pod uvjetom da je ugradnju klima uređaja izvršila tvrtka ili obrt i/ili da je puštanje klima uređaja u rad obavljeno od strane tvrtke ili obrta koji su upisani u registar Ministarstva zaštite okoliša i energetike i imaju pravovaljano rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike za obavljanje djelatnosti prikupljanja, provjere propuštanja, ugradnje i održavanja ili servisiranja rashladnih i klimatizacijskih uređaja i opreme koji sadrže kontrolirane tvari ili fluorirane stakleničke plinove ili o njima ovise, a koji to svojim potpisom i/ili pečatom ovjeravaju na predviđenom mjestu na jamstvenom listu i pod uvjetom da kupac pristane na predloženo umanjenje vrijednosti klima uređaja uslijed montaže prilagođene kupcu odnosno situaciji na objektu na kojem je uređaj ugrađen.
U tom slučaju trošak montaže i demontaže klima uređaja kao i trošak povrata u cijelosti snosi kupac.
Ako je klima uređaj ugrađen/isprobavan suprotno ovim uvjetima korištenja/prodaje i jamstvenim uvjetima kupac nema pravo na povrat klima uređaja.
Povrat novca izvršiti ćemo bez odgađanja tek nakon što nam roba bude vraćena i pregledana a najkasnije u roku od 14 dana od kada smo zaprimili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Povrat novca ćemo izvršiti na isti način na koji ste vi izvršili uplatu osim u slučaju plaćanja pouzećem, kada će novac biti vraćen na bankovni račun koji vi navedete kao račun za povrat sredstava. U tom slučaju molimo da na obrascu navedete ispravan IBAN (broj tekućeg računa) na koji želite da vam isplatimo/vratimo plaćeni iznos za proizvod koji ste nam vratili.
Korisnik je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju korisnik će biti obaviješten o iznosu za koji će povrat biti umanjen.
Za plaćene usluge/radove:
Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge (montaža, servis idr.) započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti Superior Hvac-u iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Superior Hvac o jednostranom raskidu Ugovora.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Superior Hvac d.o.o.
Sjedište: Gorenci 26 b, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska
OIB: 94966566767
Odgovornost za materijalne nedostatke stvari utvrđuje se sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, pri čemu pojam stvar ima jednako značenje proizvoda u ovim Uvjetima.
artikl nema karakteristike potrebne za njegovo normalno korištenje,
artikl nema karakteristike ili odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane,
artikl nije u skladu s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe
artikl nije isporučen sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, sukladno kupoprodajnom ugovoru
OBRAZAC ZA MATERIJALNI NEDOSTATAK
Ispunjeni obrazac za materijalni nedostatak, račun i ostalu potrebnu dokumentaciju obavezno je dostaviti pisanim putem na E-mail info@superklima.hr ili poštom na adresu: Superior Hvac d.o.o. Gorenci 26 b 10000 Zagreb
Kupac je dužan bez odlaganja preuzetu pošiljku otpakirati i pregledati kod preuzimanja, te obavijestiti Prodavatelja o mogućim vidljivim nedostacima.
Molimo da pošiljku prilikom preuzimanja DETALJNO pregledate te vidljiva fizička oštećenja najkasnije 24 sata po primitku prijavite na mail: info@superklima.hr.
Obavezno je priložiti fotografije vanjske ambalaže, fotografiju unutarnje ambalaže i vidljivog oštećena proizvoda te fotografiju naljepnice sa podacima dostavne službe koja se nalazi na vanjskoj ambalaži.
Ispunjeni obrazac za oštećenu pošiljku, račun proizvoda i fotografije obavezno je poslati pisanim putem na E-mail adresu: info @superklima.hr
Potvrdu primitka navedene dokumentacije dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom i što je prije moguće obavijestiti Vas o daljnjoj proceduri.
Robu oštećenu u transportu niste dužni preuzeti.
Naknadne reklamacije za bilo kakva fizička oštećenja NE UVAŽAVAMO.