SUPERIOR HVAC

JAMSTVO I POVRAT

Kupac ima pravo prigovora ili reklamacije Proizvoda Prodavatelju te on svoje prigovore odnosno reklamacije može uputiti Prodavatelju pisanim putem na e-mail: info@superklima.hr  Pisani prigovor kupac može poslati također i putem pošte na adresu sjedišta Prodavatelja ili dokumentaciju dostaviti osobnim dolaskom u ured, na adresu Prodavatelja .

Prilikom reklamacije Kupac je obvezan navesti osobne podatke ispunjavanjem odgovarajućeg obrasca. Obavezno je priložiti potrebnu dokumentaciju: 

  • Račun za kupljeni Proizvod i račun za montažu uređaja
  • Valjani jamstveni list
  • Ispunjen i ovjeren reklamacijski zapisnik (gdje su navedeni svi podaci o uređaju i opis kvara kojeg je ustanovio instalater (izdaje instalater))
  • Fotografije
  • Ovjeren jamstveni list ( zadnja strana ) kao potvrdu da su napravljeni redoviti servisi ukoliko se radi o klima uređaju koji je stariji od jedne godine

Bilo kakva prijava kvara bez dostavljene dokumentacije i na bilo koji drugi način osim navedenog neće biti priznata niti biti stavljena u proceduru rješavanja