OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU:

Superior Hvac d.o.o. za trgovinu i servis klimatizacijskih uređaja, Gorenci 26 b, 10 000 Zagreb, Republika Hrvatska, OIB: 94966566767

 

Upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem, MBS: 081370823

Temeljni kapital uplaćen u cijelosti: 20.000,00 HRK / 2.645,45 EUR

Direktor: Krešo Pavković, Gorenci 26, Zagreb, OIB: 64469003622

 

Žiro račun: HR8523400091111134863, otvoren kod Privredne banke Zagreb d.d.

E-mail adresa: info@superklima.hr

Info telefon: 01/ 37 36 48

 

(dalje u tekstu: Prodavatelj)

 

 

 

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

(dalje u tekstu: OUP)

 

1. ZNAČENJE POJEDINIH POJMOVA NAVEDENIH U OVIM OPĆIM UVJETIMA:

 

1.1       „Internet“ ili „web trgovina“ je ostvarivanje kupnje Proizvoda / Usluga putem web stranice https://superklima.hr/ (dalje: superklima.hr) čime se sklapa ugovor o kupoprodaji na daljinu. Ugovor o kupoprodaji na daljinu se sklapa bez istodobne fizičke prisutnosti Prodavatelja i Kupca na jednom mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije (kao što su katalozi, telefoni s ljudskim posredovanjem, Internet, elektronička pošta i sl.), u skladu s ovim OUP koje je Kupac prihvatio korištenjem web stranice superklima.hr (dalje: Ugovor o kupoprodaji).

1.2.      „Proizvodi“ i „Usluge“ su svi proizvodi i usluge koji su objavljeni na web stranici: superklima.hr i koje je moguće kupiti putem Web-trgovine.

1.3.      „Kupac“ je svaka fizička i pravna osoba koja izvrši narudžbu Proizvoda / Usluga putem web stranice superklima.hr i koju narudžbu Prodavatelj prihvati.

1.4.    Kupac može biti registrirani i neregistrirani korisnik stranice superklima.hr.

1.5.      „Narudžba“ je zahtjev Kupca kojim on na web stranici superklima.hr naručuje Proizvode / Usluge popunjavanjem elektroničkog obrasca, slijedeći korake i upute na web stranici.

 

2.  OPĆE ODREDBE I UVJETI KORIŠTENJA WEB STRANICE: „superklima.hr“

2.1.      Ovi OUP primjenjuju se na prava i obveze koji se odnose na kupnju Proizvoda i/ili Usluga putem stranice superklima.hr te na sve ostale odnose između Prodavatelja i Kupca. Oni se smatraju sastavnim dijelom Ugovora o kupoprodaji, kako u odnosu na uvjete i način naručivanja Proizvoda, cijene Proizvoda, načine plaćanja, jamstva, reklamacije i povrate, dostavu, zaštitu tajnosti osobnih podataka i sva druga pitanja vezano uz korištenje Web trgovine.

2.2.      Ovi OUP objavljeni su na stranici superklima.hr te vrijede od 22.05.2023. Kupac i posjetitelj stranice superklima.hr (dalje: Posjetitelj) ima mogućnost i ovlašten je pohraniti ili ispisati ove OUP na vlastitom kompjuterskom sistemu. Korištenjem stranice superklima.hr. Kupci i Posjetitelji potvrđuju da se slažu s OUP te pristaju na korištenje Web trgovine u skladu s njima.

2.3.   Prodavatelj ima pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj ovih OUP, asortiman Proizvoda, cijene Proizvoda ili sadržaja stranice superklima.hr i dr. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na stranici superklima.hr.

2.4.      Kupac i Posjetitelj korištenjem stranice superklima.hr potvrđuju da su svjesni da su važeći OUP podložni stalnim promjenama i poboljšanjima, tako da za sve buduće kupnje sami preuzimaju odgovornost da budu upoznati s aktualnim OUP koji se primjenjuju na ugovorni odnos između Prodavatelja i Kupca, te na Web trgovinu i stranicu superklima.hr.

2.5.      Prihvaćanjem OUP kao i naručivanjem Proizvoda / Usluga Kupac izrijekom potvrđuje da u odnosu na njega ne postoje nikakva zakonska ograničenja za naručivanje i kupnju Proizvoda i Usluga od Prodavatelja, tj. za kupnju putem Web trgovine.

2.6.      Kupci i Posjetitelji stranicu superklima.hr koriste na vlastitu odgovornost te se Prodavatelj oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja može nastati prilikom posjete stranice superklima.hr uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka bilo kakvih okolnosti koje onemogućavaju korištenje internetske stranice superklima.hr.

2.7.      Kupac je dužan prilikom korištenja stranice superklima.hr odgovorno postupati sa  zaštitom povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one postoje. Kupac je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom korištenja stranice superklima.hr. U suprotnom, Prodavatelj je ovlašten uskratiti takvom Kupcu pristup web stranici superklima.hr i odbiti narudžbu.

2.8.      Svi sadržaji koji se nalaze na stranici superklima.hr ekskluzivno su pravo Prodavatelja ili se koriste uz izričito odobrenje proizvođača, nositelja autorskih prava, nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu i sl. Bilo kakvo kopiranje, distribucija, prijenos, objavljivanje, povezivanje, ili mijenjanje na drugi način sadržaja na stranici superklima.hr bez izričitog pismenog odobrenja Prodavatelja strogo je zabranjeno! Kršenje OUP može dovesti do pokretanja parničnih postupaka i/ili do kaznenog progona protiv počinitelja radi povrede autorskih prava, prava žiga, ili prava kojeg drugog oblika intelektualnog vlasništva.

2.9.      Kupci i Posjetitelji prihvaćanjem ovih OUP potvrđuju da su upoznati s činjenicom da ponekad može doći do tehničkih poteškoća (prekid, privremena nedostupnost, isključenje i sl.) na stranici superklima.hr, te oni prihvaćaju da Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na Internetu.

2.10.    Za Ugovore sklopljene na temelju ovih Općih uvjeta primjenjuje se hrvatsko pravo.

 

3. NEVALJANOST DRUGIH UGOVORNIH UVJETA

3.1.      Ovi OUP primjenjuju se kao primarni i mandatorni izvor prava kojim se regulira pravni odnos između Prodavatelja i Kupca i u tom smislu imaju prevladavajući učinak u odnosu na sve druge moguće izvore, te zamjenjuju sve druge pisane ili usmene ugovore, uvjete i/ili sporazume između Prodavatelja i Kupca i/ili ugovorne uvjete drugih osoba, koji odstupaju od ovih OUP. U slučaju neslaganja između ovih OUP i svih drugih sporazuma Prodavatelja i Kupca, ovi OUP će imati prevladavajući učinak, osim ako ugovorne strane ne postignu drugačiji pisani sporazum.

3.2.      Niti jedna odredba ovih OUP ne može se tumačiti na način koji bi doveo do umanjenja i/ili ograničavanja prava Kupca / potrošača danih primjenjivim propisima.

 

4. VALJANOST ODNOSA PREMA STRANIM DRŽAVLJANIMA

4.1.      Ovi Opći uvjeti primjenjuju se i na fizičke osobe, koje imaju državljanstvo različito od državljanstva Republike Hrvatske i pravne osobe koje imaju sjedište izvan Republike Hrvatske i to bez obzira na eventualne razlike u zakonskom ili statutarnom položaju Kupca, i bez obzira na njegove stvarne sposobnosti razumijevanja hrvatskog jezika na kojem su ovi Opći uvjeti sastavljeni.

 

4.2.      Ovi Opći uvjeti primjenjuju se i na apatride, kao i na osoblje stranih diplomatskih i konzularnih predstavništava te na počasne konzule i konzulate stranih država na teritoriju Republike Hrvatske.

 

4.3.      Kupnja putem Web trgovine je omogućena svim fizičkim i pravnim osobama, uključujući osobe iz prvog i drugog stavka ovog članka.

 

5. OGLAŠAVANJE PROIZVODA / USLUGA I CIJENE

5.1.      Prodavatelj na stranici superklima.hr objavljuje Proizvode / Usluge s opisima, cijenama i prikazom osnovnih uvjeta prodaje. Svi sadržaji postavljeni na stranici superklima.hr postavljeni su kako bi Kupcima olakšali izbor prilikom kupovine.

5.2.      Opisi i specifikacije Proizvoda / Usluga dobiveni su od strane proizvođača, dobavljača i sl. ili su preuzeti sa njihovih službenih stranica. Prodavatelj nastoji da opisi i informacije o Proizvodima / Uslugama budu što kvalitetniji i točniji. Prodavatelj zadržava pravo na pogrešku u opisu i slici Proizvoda / Usluga objavljenih na stranici superklima.hr.

5.3.      Fotografije Proizvoda mogu biti dobivene od strane dobavljača ili mogu biti fotografirane u prostorijama Prodavatelja. Prodavatelj ne odgovara za moguća vizualna odstupanja u prikazu Proizvoda, do kojih dođe zbog različitih zaslona uređaja na kojima se slika prikazuje ili zbog vizualnih odstupanja u odnosu na stvarni proizvod ako su slike preuzete sa internet stranica ovlaštenog uvoznika i davatelja jamstva.

5.4.      U svrhu oglašavanja pojedinih proizvoda, superklima.hr koristi uslugu Google Adwords remarketinga. To je usluga koju pruža Google za ciljano oglašavanje. Usluga se koristi u svrhu oglašavanja kroz Google search, te Google Display mrežu Kupaca i Korisnika koji su već posjetili superklima.hr. Ovu uslugu možete odjaviti u Googleovim postavkama koje se nalaze u vašem Google profilu.

5.5.      Proizvodi na superklima.hr koji su izložbeni primjerci su kao takvi i označeni, i moguće je da su iz tog razloga na popustu. Naručivanjem takvog proizvoda Kupac potvrđuje, da se s navedenim značajkama Proizvoda u potpunosti slaže. U ovakvom slučaju Prodavatelj ne jamči dostavu u originalnoj, već u primjerenoj ambalaži.

5.6.      Prodavatelj zadržava pravo uklanjanja bilo kojeg Proizvoda s mrežne stranice superklima.hr u bilo kojem trenutku, kao i uklanjanja ili izmjene sadržaja na stranici.

5.7.      Sve cijene na superklima.hr istaknute su u eurima (EUR), osim ako nije drugačije izričito navedeno. Cijene uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene Proizvoda / Usluga ne uključuju troškove dostave, unosa, montaže, manipulativne i druge troškove zasebnih usluga. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe pojedinog Proizvoda. Istaknute redovne i akcijske cijene na superklima.hr mogu odstupati od cijena u trgovini Prodavatelja.

5.8.      Cijena Proizvoda / Usluga bit će ona koja je navedena u svakom trenutku na mrežnoj stranici superklima.hr, osim u slučaju očite pogreške. Iako je proces upisivanja cijene na superklima.hr za svaki Proizvod / Uslugu podložan kontroli u više razina, postoji mogućnost nastanka greške budući se ne radi o automatskom unosu. U slučaju kada Prodavatelj otkrije grešku u cijeni nekog Proizvoda koji je Kupac naručio, Prodavatelj će čim je to moguće, o istome obavijestiti Kupca te mu omogućiti potvrđivanje narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanje narudžbe. Ako Prodavatelj nije u mogućnosti javiti se Kupcu, narudžba će se smatrati otkazanom, a svi plaćeni iznosi bit će u najkraćem mogućem roku Kupcu vraćeni u cijelosti.

5.9.      Prodavatelj nije dužan prodati Kupcu Proizvod / Uslugu po pogrešno navedenoj nižoj  cijeni (čak i u slučaju kad je Prodavatelj Kupcu potvrdio narudžbu), ako je greška u cijeni očita i ako se lako moglo utvrditi da cijena nije točna.

5.10.    Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene na web stranici superklima.hr bez prethodne obavijesti. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti odrediti cijenu nižu / višu od redovne za pojedini Proizvod / Uslugu, grupu Proizvoda i/ili za sve Proizvode, kao i za određeni način plaćanja, a što obuhvaća, među ostalim, akcijsku prodaju, rasprodaju, sezonsko sniženje, prodaju proizvoda s greškom i prodaju proizvoda kojima istječe rok uporabe. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za Web trgovinu što će Kupcu biti naznačeno prije same kupovine.

5.11.    Kupac je suglasan da Prodavatelj, u slučaju sumnje na zlouporabu bilo koje vrste plaćanja, može zatražiti dodatne dokaze o valjanosti takvog načina plaćanja, a u slučaju da takvi dokazi ne budu podneseni ima pravo jednostarno obustaviti transakciju i otkazati narudžbu.

5.12.    Kupac potvrđuje da je suglasan da njegov pružatelj usluga platnog prometa, u svrhu ispunjavanja obveze plaćanja Kupca prema Prodavatelju, može teretiti Kupca / transakcijskim troškovima koji nisu poznati Prodavatelju. Kupac je suglasan da sve takve troškove snosi sam.

5.13.    Ukoliko je Kupac osoba koja nije državljanin jedne od država članica Europske Unije, mogućnost odbitka pretporeza prosuđuje se sukladno primjenjivim međunarodnim ugovorima o izbjegavanju dvostrukog ekonomskog oporezivanja. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za povrat poreza na dodanu vrijednost i ili drugih primjenjivih poreza Kupca / Korisnika, niti preuzima obvezu bilo koje vrste asistirati Kupcu u povratu poreza na dodanu vrijednost i/ili drugih primjenjivih poreza.

5.14.    Na web stranici superklima.hr cijena Proizvoda / Usluge je određena ovisno o načinu plaćanja s time da će se povremeno promovirati određeni načini plaćanja o čemu će Kupci biti obaviješteni.

 

6. NARUDŽBA I POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

6.1.      Kupovina se obavlja na web stranici superklima.hr naručivanjem dostupnih Proizvoda / Usluga koje Kupac bira na temelju fotografija i osnovnog opisa te ispunjavanjem elektroničke narudžbe. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Narudžbe zaprimljene neradnim danom obrađuju se sljedećeg radnog dana. Kupovina ne može biti realizirana ukoliko Kupac nije potvrdio svoje slaganje s ovim OUP. Kupac samostalno snosi troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za korištenje Web trgovine.

6.2.      Narudžba Proizvoda se može izvršiti nakon registracije na web stranici superklima.hr klikom na poveznicu „Prijava” te klikom na „Registriraj se” i ispunjavanjem obrasca za registraciju. Na web stranici superklima.hr moguće je obaviti narudžbu i kao gost odnosno neregistrirani korisnik. U tom slučaju će se od gosta / neregistriranog korisnika tražiti samo oni podaci koji su bitni za obradu narudžbe.

6.3.     Da bi Kupac poslao narudžbu, potrebno je slijediti korake opisane u nastavku:

a)         Nakon pregleda Web trgovine i odabira Proizvoda, potrebno je odabrani Proizvod dodati  u „Košaricu“ i slijediti daljnje upute na Web trgovini.

b)         Postoji mogućnost promjene sadržaja „Košarice“ uklanjanjem Proizvoda ili dodavanjem novih Proizvoda, kao i promjenom navedenih podataka sve do trenutka dok se ne klikne na gumb „Naruči“,

c)         Klikom na gumb “Naruči” podnesena je narudžba Prodavatelju za kupnju Proizvoda / Usluga

d)        Nakon podnošenja narudžbe, Kupac će primiti automatski e-mail s osnovnim podacima o njegovoj narudžbi, uključujući: količinu naručenih Proizvoda / Usluga, njihovu cijenu i troškove isporuke, odabran način isporuke i plaćanja, očekivano vrijeme realizacije narudžbe, osobne podatke Kupca  i podatke Prodavatelja. Ovaj e-email ne znači da je sklopljen Ugovor o kupoprodaji između Kupca i Prodavatelja.

e)         Prodavatelj će nakon zaprimanja narudžbe Kupca izvršiti provjeru dostupnosti naručenog/ih Proizvoda / Usluga a zatim će Kupcu poslati e-mail kojim će potvrditi njegovu narudžbu ili će odbiti prihvat njegove narudžbe i navesti razloge odbijanja. Prihvat narudžbe

od strane Prodavatelja uvijek će uslijediti ako je neupitno vidljivo da će Kupac podmiriti kupoprodajnu cijenu i sve druge pripadajuće troškove.

f)             E-mail iz prethodne točke e) znači da je Ugovor o kupoprodaji Proizvoda / Usluga koje je Kupac naručio sklopljen sukladno uvjetima opisanim u ovom OUP.

g)        Najkasnije do primitka e-maila kojim se potvrđuje narudžba, Kupac može otkazati svoju narudžbu i to elektroničkim putem na: info@superklima.hr. Ako je Kupac uspješno otkazao narudžbu, Prodavatelj će mu poslati e-mail s potvrdom o poništavanju narudžbe.

h)        U slučaju da Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti Proizvod / Uslugu zato što naručenog Proizvoda / Usluge nema na zalihi ili ga nije moguće naručiti od dobavljača, Prodavatelj će elektroničkim putem obavijestiti Kupca o tome čim to bude moguće. U slučaju obavijesti da je naručeni Proizvod / Usluga dostupan u produljenom roku, Kupac ima mogućnost ostati pri narudžbi, uz novi, tako naznačeni rok isporuke, ili pak otkazati narudžbu. U slučaju da Prodavatelj obavijesti Kupca da Proizvod uopće ne može naručiti od dobavljača, ugovor se raskida već samom takvom obaviješću i narudžba se otkazuje, te se ne autorizirane transakcije kreditnih ili debitnih kartica otkazuju odmah, a povrat uplaćenih sredstava, ukoliko ih je bilo, Prodavatelj će Kupcu / Korisniku vratiti što prije moguće, a najkasnije u roku od 7 radnih dana.

i)          Nakon potvrde narudžbe od strane Prodavatelja, Prodavatelj na e­mail adresu Kupca  dostavlja elektronički predračun za kreiranu narudžbu s navedenim podacima potrebnima za uplatu. Sve podatke je potrebno točno upisati i izvršiti uplatu u roku koji je naveden na predračunu . Broj računa za uplate je HR8523400091111134863 Privredna banka Zagreb d.d., model plaćanja: 00, Poziv na broj: broj Narudžbe.

j)          Narudžba će biti poništena ako:

1.         podaci Kupca za kontakt su u tolikoj mjeri netočni da onemogućuju isporuku ili kontakt s Kupcem radi potvrđivanja podataka,

2.         ukoliko Kupac plaćanje po narudžbu ne izvrši u roku koji je naznačen na predračunu. Uplate Prodavatelj evidentira samostalno i nije potrebno slati potvrde o uplati. Narudžba neće biti upućena na dostavu dok uplata nije evidentirana u sustavu Prodavatelja. Nakon što je uplata izvršena narudžba se obrađuje te upućuje na dostavu i isporuku.

6.4.      Prodavatelj za svaku plaćenu isporuku kreira račun koji dostavlja Kupcu na e-mail adresu navedenu u narudžbi. Ispostavljeni račun dospijeva na naplatu prema naznačenim rokovima na računu. U slučaju zakašnjenja plaćanja kupoprodajne cijene, Kupcu će biti obračunata zakonska zatezna kamata.

 

7. VRSTE I NAČINI PLAĆANJA

7.1. PLAĆANJE NA TRANSAKCIJSKI RAČUN

7.1.1.     Proizvodi za koje je kreirana narudžba mogu se platiti na transakcijski račun Prodavatelja putem internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja, putem opće uplatnice ili virmanom (za pravne osobe) s osobnim podacima i  podacima naznačenim na predračunu / računu.  Sve podatke je potrebno točno upisati i izvršiti uplatu u roku koji je naveden na predračunu / računu. Broj računa za uplate je HR8523400091111134863 Privredna banka Zagreb d.d., model plaćanja: 00, Poziv na broj: broj narudžbe.

7.2. PLAĆANJE KREDITNIM ILI DEBITNIM KARTICAMA

7.2.1.   Plaćanje kreditnim ili debitnim karticama vrši se kroz virtualni POS sustav pod nazivom “CorvusPay” zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Putem superklima.hr plaćanje je moguće jednokratno kreditnim i/ili debitnim karticama MasterCard, Maestro, Diners, Discover i Visa Erste banke, Zagrebačke banke i PBZ. Prilikom plaćanja proizvoda kreditnim ili debitnim karticama Kupca, istog će pružatelj platnih usluga teretiti za iznos kupoprodajne cijene i drugih pripadajućih troškova.

7.2.2.   Obročno plaćanje moguće je kreditnim i/ili debitnim karticama MasterCard, Maestro, Diners, Discover i Visa Erste banke do 12 rata, zatim kreditnim i/ili debitnim karticama MasterCard, Maestro i Visa Zagrebačke banke do 12 rata i PBZ kreditnim i/ili debitnim karticama MasterCard, Maestro i Visa do 36 rata, uz uvećanje cijene ovisno o iznosu narudžbe (vidljivo u obračunu košarice pri kupnji).

7.2.3.     Po zadavanju konkretnog naloga za izvršenje plaćanja po kreditnoj ili debitnoj kartici Kupca, on se odriče svakog prava raskida, otkaza i/ili izmjene izvršenja konkretnog naloga za plaćanje. Ovakvo odricanje odnosi se samo na neopozivost platne transakcije i ne utječe na prava Kupca vezano uz raskid Ugovora. U tom smislu Kupac je odgovoran za sve troškove i štete koje u tom pogledu mogu nastati Prodavatelju.

7.2.4.     Kupac je odgovoran osigurati da pružatelju usluga platnog prometa kreditnih ili debitnih kartica omogući dovoljnu količinu sredstava za izvršenje plaćanja kupoprodajne cijene i svih drugih primjenjivih troškova. Ovaj odnos je reguliran pravilima između pružatelja platnih usluga i kupca da se pravo na isplatu koristi od strane kreditne ili debitne kartice, te da Kupac putem narudžbe dostavlja potpune i točne podatke o kreditnoj ili debitnoj kartici. U protivnom kupac je odgovoran za svu štetu i troškove koji su nastali ili mogu nastati Prodavatelju u odnosu na povredu ove obveze kupca.

7.4. PLAĆANJE PRI PREUZIMANJU POŠILJKE

7.4.1.   Kod plaćanja kupljenih Proizvoda prilikom preuzimanja pošiljke, Kupac plaćanje može izvršiti isključivo gotovinom kuriru tvrtke ugovorne dostavne službe prilikom dostave. Plaćanje gotovinom kuriru nije moguće za iznose veće od 1.300 € / 9.794,85 HRK.

7.5. PLAĆANJE OSOBNIM DOLASKOM

7.5.1.   Plaćanje kupljenih Proizvoda moguće je i osobnim dolaskom u sjedište Prodavatelja na adresi Gorenci 26 b, 10000 Zagreb. Plaćanje je moguće gotovinom, predračunom te karticama jednokratno i na rate.

7.5.2.   Obročno plaćanje moguće je kreditnim i/ili debitnim karticama  MasterCard, Maestro i Visa Zagrebačke banke do 12 rata, uz uvećanje cijene ovisno o iznosu narudžbe (vidljivo u obračunu košarice pri kupnji).

7.5.3.   U slučaju osobnog preuzimanja Proizvoda, Proizvode možda neće biti moguće preuzeti odmah po uplati  te je u tom slučaju potrebno pričekati obavijest Prodavatelja da su Proizvodi spremni za preuzimanje. Kupac biti obaviješten telefonskim putem ili elektroničkom poštom da je njegova roba spremna za preuzimanje.

7.5.4. IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

7.5.5.  Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

7.5.6.  Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

7.5.7.   Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

7.3.4.  Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

 

8. DOSTAVA I ISPORUKA ROBE

8.1.    Prodavatelj će naručeni Proizvod dostaviti na adresu koju je Kupac naveo u narudžbi poslanoj putem Web trgovine. Naručeni Proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt, ukoliko prilaz do objekta nije slobodan, dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.

8.2.   Predviđeni rok isporuke Proizvoda dostupnih na zalihi, iznosi od 2 do 7 radnih dana, a za otoke taj rok može biti i veći zbog objektivnih razloga i voznog reda dostavnih službi na otoke. Rok počinje teći od trenutka kada Prodavatelj zaprimi uplatu po predračunu za narudžbe. Za narudžbe sa plaćanjem otkupnine rok počinje teći kada je narudžba stavljena u obradu, odnosno kada Kupac zaprimiti obavijest da je narudžba zaprimljena i proslijeđena u daljnju obradu. Cijena troškova dostave vidljiva je u košarici, a besplatnu dostavu moguće je ostvariti na području RH za iznos pojedinačne kupovine veće od 265 EUR, dok za sve ostale Proizvode, troškove dostave snosi Kupac. Za Proizvode koji nisu na zalihi, a naručuju se, Prodavatelj dogovara okvirni termin isporuke s Kupcem prema uobičajenim terminima isporuke od strane dobavljača.

8.3.      Prodavatelj je odgovoran za pravovremeno i uredno otpremanje Proizvoda iz svojih poslovnih jedinica i isporuku dostavljača, ali nije odgovoran za kašnjenja uzrokovanih brodarskim uslugama, višom silom, kao i za sve slučajeve nemogućnosti i/ili kašnjenja isporuke za koje odgovaraju kurirske službe. U tom slučaju, Prodavatelj će obavijestiti Kupca o kašnjenju čim prije i to putem elektronske pošte ili telefonom.

8.4.   Ako isporuka kupljenog Proizvoda / Usluge nije moguća, na adresi koju je Kupac naznačio, zbog toga što se Kupac u dogovorenom terminu ne nalazi na naznačenoj adresi, iz njemu poznatih razloga, troškove sljedeće isporuke, kao i sve druge moguće troškove zbog neuspjele isporuke snosi isključivo Kupac.

8.5.      Ukoliko Kupac odbije primiti ispravne / neoštećene proizvode koje je prethodno naručio, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu troškova dostave (manipulativne troškove

8.6.      Proizvod se smatra isporučenim kada Kupac ili njegova ovlaštena osoba, parafira pisanu potvrdu o preuzimanju, te istu preda dostavnoj službi. Kupac je dužan prilikom preuzimanja Proizvoda pregledati Proizvod i provjeriti eventualna oštećenja, te ukoliko ih ima, odmah prijaviti oštećenje dostavnom službeniku i o tome obavijestiti Prodavatelja najkasnije u roku od 24 sata na e-mail adresu: info@superklima.hr. Ukoliko Kupac Proizvod s uočenim vidljivim oštećenjem ipak primi, dužan je odmah i na licu mjesta od dostavljača zatražiti i popuniti izjavu o oštećenju pošiljke a dostavljač treba napraviti fotografije vidljivih oštećenja, te je dužan odmah o tome i obavijestiti Prodavatelja. Naknadne reklamacije za bilo kakva fizička oštećenja Prodavatelj ne uvažava. Isto je navedeno u svakoj narudžbi koju Kupac neposredno nakon naručivanja Proizvoda primi na mail.

 

9. MONTAŽA I DODATNE USLUGE

9.1.      Montaža klima uređaja i opreme nije uključena u cijenu uređaja i opreme već se naplaćuje posebno prema cjeniku usluga koji je objavljen na Web trgovini.

9.2.      Montažu klima uređaja, Prodavatelj obavlja na području cijele Hrvatske. Montažu je potrebno unaprijed dogovoriti pozivom na broj 01/3736 648 ili dolaskom na adresu sjedišta Prodavatelja.

9.3.      Montažu obavljaju ovlaštene tvrtke / obrti s kojima Prodavatelj ima ugovor o poslovnoj suradnji na području ovlaštene montaže i servisa klima uređaja i opreme.

9.4.      U situacijama kada Prodavatelj nema ugovornog montažera unutar 20 km od lokacije montaže, u tom slučaju se naplaćuje putni trošak zbog dolaska montažera s druge lokacije. O takvim dodatnim troškovima Prodavatelj će obavijestiti Kupca i ići u realizaciju tek nakon što Kupac prihvati i potvrdi (elektronički) dodatni trošak.

9.5.      Svi dodatni radovi pri montaži klima uređaja naplaćuju se posebno prema stvarno odrađenom, prema cjeniku za dodatne radove pri montaži klima uređaja. Za navedeno se vrši pregled situacije na objektu ili neposredno prije same montaže, kreira se ponuda sa informacijama o potrebnim dodatnim radovima o čemu je Kupac obaviješten.

 

10. GARANCIJA I JAMSTVO ZA ISPRAVNOST PROIZVODA

10.1.    Proizvođač Kupcu uz uređaj u pakiranju prilaže pripadajuću dokumentaciju i jamstveni list kojim jamči ispravnost stvari u tijeku određenog vremena. Temeljem jamstvenog lista, za vrijeme njegova trajanja, Kupac može, ako stvar nije ispravna, zahtijevati kako od Prodavatelja tako i od proizvođača da stvar popravi u razumnom roku ili ako to ne učini da mu umjesto nje preda stvar koja je ispravna.  

10.2.    Jamstvo mora sadržavati pojedinosti koje su potrebne Kupcu za ostvarivanje njegovih prava, a posebno trajanje jamstva i teritorijalno područje važenja, te ime, odnosno naziv i adresu osobe koja je izdala jamstvo.

10.3.    Za Proizvode koja podliježe jamstvu, ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili računu dostavljenom Kupcu nakon kupovine, ista vrijedi toliko dugo koliko se navodi na samome dokumentu o jamstvu, te obvezno jamstvo vrijedi pod zakonskim uvjetima. U slučaju kupnje dodatnog jamstva – tzv. Super jamstva, takvo dodatno jamstvo odnosno garancija vrijedi onoliki rok koliki je Kupac sa Prodavateljem ugovorio, a počinje teći od trenutka kada završava tvorničko jamstvo. Za produženo jamstvo je u uvjetima produženog jamstva na superklima.hr jasno navedeno na što se odnosi produženo jamstvo. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima Kupac može ostvariti svoja prava. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme trajanja jamstvenog perioda.

10.4.    Jamstveni uvjeti počinju s danom kreiranja računa za naručenu robu, te Prodavatelj jamči Kupcu da će Proizvod u jamstvenom roku ispravno funkcionirati, pod uvjetom da se Kupac pridržava uputa za uporabu.

10.5.    Jamstvo na klima uređaj vrijedi pod uvjetom da je ugradnju klima uređaja izvršila tvrtka ili obrt i/ili da je puštanje klima uređaja u rad obavljeno od strane tvrtke ili obrta koji su upisani u registar Ministarstva zaštite okoliša i energetike i imaju pravovaljano rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike za obavljanje djelatnosti prikupljanja, provjere propuštanja, ugradnje i održavanja ili servisiranja rashladnih i klimatizacijskih uređaja i opreme koji sadrže kontrolirane tvari ili fluorirane stakleničke plinove ili o njima ovise, a koji to svojim potpisom i/ili pečatom ovjeravaju na predviđenom mjestu na jamstvenom listu. za ostvarivanje prava na jamstvo obavezan je odrađen godišnji servis klima uređaja od strane ovlaštene osobe. Uvjet za ostvarivanje prava na jamstvo klima uređaja je obavljeni redovni godišnji servis na klima uređaju.

10.6.    Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na zahtjev Kupca, podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku, otkloniti na objektu na kojem je uređaj montiran, u svojim ili ugovornim servisnim prostorijama, sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo. Ako u zakonski propisanom roku kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim ili vratiti novac, u dogovoru s prodavateljem. Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine.

10.7.    Svi električni uređaji dolaze s jamstvenim listom, dok za ne tehničke proizvode, Kupac svoja prava ostvaruje računom.

 

11. ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

11.1.    Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke Proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima. 

11.2.    Nakon isteka roka jamstva Proizvoda Prodavatelj više ne odgovara za nedostatke.

11.3.    Kupac isključuje odgovornost Prodavatelja za bilo kakvu daljnju štetu na osobama i stvarima, različitima od kupljenog Proizvoda, ako je takva šteta prouzročena namjerom ili nepažnjom Kupca ili osoba za koje on odgovara, pa čak i u slučaju ako kupljeni Proizvod ima nedostataka. 

11.4.    Jamstvo ne pokriva kvarove nastale uslijed nestručnog rukovanja, mehaničkog oštećenja, više sile (udar groma, poplave, požara i slično).

11.5. U slučaju manjeg popravka jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je Kupac bio lišen uporabe stvari.

11.6.    Kad je zbog neispravnosti stvari izvršena njezina zamjena ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene, odnosno od vraćanja popravljene stvari.

11.7.    Ako je zamijenjen ili bitno popravljen samo neki dio stvari, jamstveni rok počinje teći ponovno samo za taj dio.

11.8.    Prodavatelj, odnosno proizvođač dužan je o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljenu, odnosno zamijenjenu stvar vratiti Kupcu. Za to vrijeme, Prodavatelj odnosno proizvođač snosi rizik za propast ili oštećenje stvari.

 

12. REKLAMACIJE I PRIGOVORI

12.1.    Kupac ima pravo prigovora ili reklamacije Proizvoda Prodavatelju te on svoje prigovore odnosno reklamacije može uputiti Prodavatelju pisanim putem na e-mail: info@superklima.hr. ili na adresu sjedišta Prodavatelja. Prilikom reklamacije Kupac je obvezan navesti osobne podatke, broj narudžbe i kontakt broj te priložiti sljedeću dokumentaciju:  račun za kupljeni Proizvod i za montažu uređaja, valjani jamstveni list, ispunjen i ovjeren reklamacijski zapisnik gdje su navedeni svi podaci o uređaju i opis kvara kojeg je ustanovio instalater (izdaje instalater), fotografije, ovjeren jamstveni list ( zadnja strana ) kao potvrdu da su napravljeni redoviti servisi ukoliko se radi o klima uređaju koji je stariji od jedne godine, kratki opis kvara/neispravnosti. Bilo kakva prijava kvara bez dostavljene dokumentacije i na bilo koji drugi način osim navedenog neće biti priznata niti biti stavljena u proceduru rješavanja.

 

12.2.    Svi klima uređaji imaju tvorničku garanciju 2 ili 3 godine, ili više godina (produženo jamstvo) ukoliko je to naznačeno uz uređaj na superklima.hr i ako je jamstvo produženo sukladno uputama na superklima.hr. Unutar tog perioda sve kvarove i nedostatke pokriva prodavač i proizvođač klima uređaja pod uvjetom da klima uređaj ugradi tvrtka ili obrt ovlašten za montažu klima uređaja. Za produženo jamstvo je u uvjetima produženog jamstva na superklima.hr jasno navedeno na što se odnosi produženo jamstvo.

 

12.3.    Prilikom podnošenja prigovora / reklamacije Kupac ima pravo:

 

a)         zahtijevati zamjenu Proizvoda s Proizvodom bez nedostataka ili uklanjanje nedostatka –u tom slučaju Prodavatelj može odmah i bez nepotrebnih neugodnosti zamijeniti neispravan Proizvod novim (u slučaju zahtjeva za zamjenu novim)  ili popraviti Proizvod (u slučaju zahtjeva za popravak)

b)        zahtijevati sniženje cijene) ili jednostrani raskid Ugovora te popravljanje štete, ako nedostatak bude značajan, te ako se nedostatak nije uklonio ili se ne može ukloniti, a Proizvod nije zamijenjen novim u skladu s pravilima o odgovornosti za materijalne nedostatke

 

12.4.    Ako je montažu klima uređaja izvršio ovlašteni montažer kojega je odabrao sam Kupac, u slučaju materijalnih nedostataka i kvara Prodavatelj nije odgovoran za radove koje je potrebno napraviti za popravak ili zamjenu uređaja već sve radove treba izvesti i troškove tih radova snositi Kupac i  montažer koji je uređaj montirao a Prodavatelj će po potrebi, ukoliko je to moguće, pružiti tehničku podršku i osigurati rezervne dijelove prema reklamacijskom listu montažera/servisera koji montažer ili Kupac treba dostaviti na mail info@superklima.hr.

12.5.    Ukoliko je pak klima uređaj montirao Prodavatelj ili njegov ugovorni partner s područja Kupca, Prodavatelj će nakon prijave kvara poslati servisera na objekt da napravi dijagnostički pregled i utvrdi kvar nakon čega će Prodavatelj u najkraćem roku elektroničkim putem / telefonski obavijestiti Kupca i predložiti daljnje korake za popravak zamjenu uređaja, sniženje kupoprodajne cijene, raskid ugovora.

12.6.    Ukoliko montažu klima uređaja nije izvršila tvrtka ili obrt registriran za montažu klima uređaja, iste kvarove i nedostatke neće snositi niti Prodavatelj niti Proizvođač, već isključivo osoba koja je montirala klima uređaj. U tom slučaju prestaje odgovornost Prodavatelja i proizvođača.

12.7.    U slučaju da Kupac zahtijeva sniženje cijene, cijena se snižava prema odnosu između vrijednosti stvari bez nedostatka i vrijednosti stvari s nedostatkom. Vrijednost stvari, odnosno proizvoda određuje se prema trenutku sklapanja ugovora o kupoprodaji. U slučaju da Prodavatelj ne raspolaže istom stvari, potrošač, sukladno vlastitom nahođenju može koristiti sva prava koja mu pripadaju temeljem primjenjivih propisa.

 

13. PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA I POVRAT PROIZVODA

13.1.    Kupac odnosno potrošač, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (dalje: ZZP) ima pravo u roku od 14 dana od dana primitka robe, bez navođenja razloga raskinuti Ugovor, tako da raskid preda pisanim putem prije isteka roka za jednostrani raskid slanjem obrasca (objavljenog na superklima.hr) putem elektroničke pošte na info@superklima.hr ili poštom na adresu Prodavatelja: Superior Hvac d.o.o., Gorenci 26b 10000 Zagreb. Za sva pitanja i primjedbe Prodavatelj raspolaže stručnom Info službom koja je dostupna od ponedjeljka do petka od 08 do 16 sati, putem e-maila info@superklima.hr i na kontakt broj 01/ 37 36 48.

13.2.    U slučaju sklapanja Ugovora, rok od 14 dana iz prethodnog stavka ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača , a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet Ugovora predana u posjed. Ugovor se smatra otkazanim u trenutku kada Prodavatelj primi pismenu obavijest s potrebnom dokumentacijom (obrazac za jednostrani raskid, račun Proizvoda). Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora, Prodavatelj će dostaviti bez odgađanja, na Vašu elektroničku poštu ukoliko je obavijest o raskidu poslana putem elektroničke pošte.

13.3.    Pravo raskida Ugovora u roku od 14 dana odnosi se isključivo na Kupce kao fizičke osobe.

13.4.    Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da Proizvod nije korišten te da nije montiran.

13.5.    U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama ovog pasusa. To znači da Prodavatelj izvršava povrat uplaćenih sredstava služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se  Kupac/ potrošač koristio prilikom plaćanja, a nakon što Kupac izvrši povrat kupljenih Proizvoda.

13.6.    Povrat robe / Proizvoda se može izvršiti po dogovoru između Prodavatelja i Kupca i to u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio Prodavatelju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe snosi Kupac / potrošač i obavezan je obavijestiti Prodavatelja na koji način će vratiti Proizvod.

13.7.    Naručeni Proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu / dostavi ne oštete. Paketi mogu uključivati razne zaštitne materijale za sprječavanje loma (papir, stiropor, spužva i/ili slično). Kupac / potrošač je, u svim slučajevima kada vrši povrat Proizvoda po bilo kojoj osnovi, Proizvod koji vraća Prodavatelju dužan vratiti kompletan, u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako Proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena.

13.8.    Za slučaj vraćanja Proizvoda bez ambalaže, s oštećenom ambalažom ili bez dokumentacije koja prati proizvod, Prodavatelj ima pravo umanjenja povrata novčanih sredstava Kupcu za 20 % kupoprodajne cijene Proizvoda. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom Prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja, obzirom da je čl. 84. st. 6. ZZP-a potrošač / Kupac odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

13.9.    Robu koju potrošač / Kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije prepravljati, koristiti, niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici Prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

 

14. OPRAVDANOST POVRATA

14.1.    Ukoliko je zahtjev za povratom opravdan, Prodavatelj će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, Kupcu vratiti sredstva na račun koji je Kupac naveo u samom zahtjevu ili zamijeniti proizvod novim u razumnom rok u od datuma primitka vraćenog proizvoda na adresu navedenu na obrascu za reklamaciju. Ukoliko Prodavatelj nedvojbeno utvrdi da je reklamacija na proizvod neopravdana ili da je do neispravnosti naručenog proizvoda došlo zbog neadekvatnog rukovanja, instalacije ili uporabe, Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat novca ili dostaviti zamjenski proizvod.

14.2.    Reklamirani proizvod bit će vraćen Kupcu o njegovom trošku uz pisano objašnjenje razloga neprihvaćanja zahtjeva za povratom ili zamjenom. Ukoliko je prilikom pakiranja naručenih proizvoda došlo do nenamjerne pogreške te Kupac nije dobio Proizvod koji je naručio već neki drugi, dužan je navedeno prijaviti putem obrasca za reklamaciju u roku od osam (8) dana. U tom slučaju, Kupac vraća krivo isporučen proizvod na trošak Prodavatelja koji se obvezuje isporučiti naručeni Proizvod ili izvršiti povrat novca (sukladno zahtjevu korisnika) u roku od petnaest (15) dana od zaprimljenog krivo isporučenog artikla.

14.3.    Povrat ugrađenog klima uređaja nije moguć jer je isti ugrađen prilagođeno Kupcu odnosno situaciji na objektu i time mu je značajno umanjena vrijednost a takav se uređaj više ne može staviti u prodaju po redovnoj cijeni.

14.4.    Ipak u iznimnim situacijama ugrađeni klima uređaji se mogu vratiti u zakonski predviđenom roku pod uvjetom da je ugradnju klima uređaja izvršila tvrtka ili obrt i/ili da je puštanje klima uređaja u rad obavljeno od strane tvrtke ili obrta koji su upisani u registar Ministarstva zaštite okoliša i energetike i imaju pravovaljano rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike za obavljanje djelatnosti prikupljanja, provjere propuštanja, ugradnje i održavanja ili servisiranja rashladnih i klimatizacijskih uređaja i opreme koji sadrže kontrolirane tvari ili fluorirane stakleničke plinove ili o njima ovise, a koji to svojim potpisom i/ili pečatom ovjeravaju na predviđenom mjestu na jamstvenom listu i pod uvjetom da kupac pristane na predloženo umanjenje vrijednosti klima uređaja uslijed montaže prilagođene kupcu odnosno situaciji na objektu na kojem je uređaj ugrađen. U tom slučaju trošak montaže i demontaže klima uređaja kao i trošak povrata u cijelosti snosi Kupac.

14.5.    Ukoliko je klima uređaj ugrađen / isprobavan suprotno ovim Općim uvjetima i jamstvenim uvjetima Kupac nema pravo na povrat klima uređaja.

14.6.    Povrat novca može se izvršiti tek nakon što Proizvod bude vraćen Prodavatelju i nakon ili nakon što se dostavi dokaz da je roba / Proizvod poslan nazad Prodavatelju.

14.7.    Ako je na zahtjev Kupca  izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, Kupac je dužan platiti Prodavatelju iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je Kupac obavijestio Prodavatelja  o jednostranom raskidu Ugovora.

14.8.     Potrošač nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u slučajevima koji su propisani čl. 86. ZZP-a.

 

15. POSEBNA NAPOMENA:

15.1.    U svim ostalim slučajevima osim onih koji su opisani u prethodnom članku  primjenjuju se zakonske pretpostavke propisane ostalim mjerodavnim propisima (Zakon o obveznim odnosima i dr.) za raskid.

 

16. RECENZIJE PROIZVODA I USLUGA

16.1.    Kupci mogu ostaviti recenzije na Proizvod isključivo kroz profil gdje Kupac prije pisanja recenzije mora upisati svoje ime, mjesto i mail adresu nakon čega Prodavatelj mora potvrditi Kupca da bi se recenzija prikazala na Web trgovini.

16.2.    Kupci u svakom slučaju svoje zahtjeve, reklamacije, prigovore, izjave, kao i eventualne pohvale može dostaviti Prodavatelju pisanim putem na adresu: Superior Hvac,Gorenci 26 b, Zagreb 10 000 ili putem elektroničke pošte na E-mail info@superklima.hr

 

17. NEWSLETTERI

17.1.    Newslettere Prodavatelj šalje isključivo osobama koje su prijavljene na Newsletter. Prodavatelj koristi zaprimljene osobne podatke za slanje newslettera nekoliko puta godišnje.

17.2.    Prilikom prijave na newsletter odobravate korištenje Vaše e-mail adrese u svrhu slanja Newslettera.

17.3.    U svakom trenutku možete povući vašu privolu klikom na link: “Odjava s newsletter liste” u podnožju email poruke (Newslettera) koju zaprimite od Prodavatelja. Odjavu možete zatražiti i pisanim putem na e-mail: info@superklima.hr.

 

18. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

18.1.    Prodavatelj je obvezan čuvati privatnost osobnih podataka svih Kupaca i Korisnika, te s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (dalje: Zakon), odnosno drugim primjenjivim propisima.

18.2.    U slučaju pristanka na davanje osobnih podataka, smatrat će se da je Kupac / Korisnik pristao na uvjete korištenja osobnih podataka predviđene ovim Općim uvjetima, a temeljem kojih se Prodavatelju daje pravo da prikuplja, koristi, obrađuje i prenosi osobne podatke potrebne za korištenje Web trgovine.

18.3.    Kupac odabirom opcije „Plati Online” prilikom upisa osobnih podataka daje osobnu suglasnost za prikupljanje, korištenje, obradu i prenošenje svojih osobnih podataka potrebnih za korištenje Web trgovine i web stranice superklima.hr, uključujući:

– suglasnost da Prodavatelj može sukladno odredbama Zakona, obrađivati dane osobne podatke za potrebe vlastitih evidencija i statistike, za potrebe stvaranja baze podataka o kupcima, obavještavanja o proizvodima i uslugama, za potrebe informiranja o isporuci, za potrebe dostave promotivnih materijala, unaprjeđenje odnosa sa kupcima te unapređenja usluga.

– potrebe što boljeg uvida i razumijevanja pojedinačnih potreba i zahtjeva Kupaca kao i razvijanja mogućnosti što kvalitetnijeg pružanja svih usluga Prodavatelja koji za rezultat imaju povećanje zadovoljstva Kupaca.

– suglasnost da mu se Prodavatelj može obraćati pismenim putem, telefonski, SMS-om i/ili elektroničkom poštom, te mu na kućnu adresu dostavljati materijale kojima će ga obavještavati o pogodnostima i novinama u svojoj ponudi

– davanje podataka trećim osobama potrebnim za izvršenje gore navedenih svrha.

18.4.    Prodavatelj će čuvati osobne podatke onoliko koliko je to potrebno za svrhe predviđene ovim Općim uvjetima. Nakon isteka tog vremena osobni podaci će se uništiti, izbrisati ili učiniti anonimnima na način koji osigurava da se zadrži sigurnost osobnih podataka.

18.5.    Svaki ugovor sklopljen na temelju ovih Općih uvjeta će biti pohranjeni u elektronskom obliku Prodavateljevog sustava, te kupac može pristupiti njima putem službi Prodavatelja. Potvrdom prihvaćanja ovih OUP Kupac daje suglasnost na prikupljanje, obradu i pohranu ugovora te s njime povezanim svim relevantnim osobnim podacima (ime, prezime, adresa, OIB, i sl.).

18.6.    Prodavatelj će osigurati da se osobni podaci Kupaca drže na sigurnom mjestu (koje uključuje razumnu administrativnu, tehničku i fizičku zaštitu kako bi se onemogućilo neovlašteno korištenje, pristup, razotkrivanje, kopiranje ili izmjena osobnih podataka), kojem mogu pristupiti samo ovlaštene osobe Prodavatelja.

18.7.    Ukoliko Kupci zatraže korekciju ili brisanje njihovih osobnih podataka, Prodavatelj će takve podatke izmijeniti ili ukloniti. Odabirom brisanja osobnih podataka Kupci pristaju na to da će im biti onemogućen pristup određenim sadržajima na web stranici superklima.hr te korištenje Web trgovine.

18.8.     Prodavatelj jamči da e-mail adresu i ostale podatke Kupaca neće stavljati trećim pravnim i fizičkim osobama na raspolaganje bez njihovog pristanka. Od navedenog se izuzima uvid od strane ovlaštenih službi izvršne vlasti Republike Hrvatske, za potrebe istražnih radnji temeljem valjanog sudskog naloga.

 

18.9.    Prodavatelj osobne podatke Kupaca može davati drugim osobama isključivo u opsegu i pod uvjetima određenima u Zakonu te u ovim Općim uvjetima i to u svrhu izvršavanja usluge, zaštite interesa Kupaca i Prodavatelja te sprječavanja eventualnih zlouporaba.

18.10.  Prodavatelj osobne podatke Kupaca štiti od neovlaštenog pristupa, uporabe ili otkrivanja. Kad se osobne informacije (kao što je broj kreditne kartice) prenose preko web stranice, štiti ih se zaštitnim kodiranjem kao što je Secure Socket Layer (SSL).

18.11.  Druge internetske stranice kojima se može pristupiti putem internetske stranice Prodavatelj imaju svoje vlastite izjave o privatnosti i prikupljanju podataka te načinima njihovog korištenja i objavljivanja na njima te Prodavatelj nije odgovorna za način i uvjete prikupljanja i obrade od strane trećih osoba.

 

19. KOLAČIĆI

19.1.    Kolačić (cookie) je informacija spremljena na osobno računalo u trenutku pregledavanja internetske stranice koju ste posjetili. Kolačići omogućuju jednostavnije korištenje budući da spremaju Vaše postavke za internetsku stranicu (jezik ili adresa) te ih pri ponovnom pokretanju iste iznova aktiviraju. Na taj način informacije su prilagođene Vašim potrebama i uobičajenim načinima korištenja. Od jednostavnih informacija o postavkama, kolačići mogu spremiti i velik broj osobnih informacija (ime, e-mail adresa) za koje Vi u potpunosti morate dati pristup. Ukoliko im Vi to niste omogućili, utoliko kolačići ne mogu pristupiti datotekama na Vašem računalu. Aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive, međutim možete u postavkama izabranog internetskog preglednika odabrati mogućnost odobravanja/odbijanja zahtjeva za spremanje kolačića, brisanje spremljenih kolačića i druge aktivnosti vezane uz korištenje kolačića.

 Kako onemogućiti kolačiće?

19.2.    Isključivanjem kolačića ne dopuštate pohranjivanje istih na vlastitom računalu. Postavke kolačića mogu se konfigurirati i mijenjati u izabranom internetskom pregledniku. Kako biste vidjeli postavke, odaberite preglednik koji koristite (Chrome, Firefox, Internet Explorer 9, Internet Explorer 7 i 8 te Operu ili Safari (stranice na engleskom jeziku)). Ukoliko onemogućite kolačiće, utoliko nećete biti u mogućnosti koristiti određene funkcionalnosti internetskih stranica.

Što su privremeni kolačići?

19.3.    Privremeni kolačići, ili kolačići sesije, uklanjanju se s vašeg osobnog računala u trenutku zatvaranja internetskog preglednika u kojem ste pregledavali internetsku stranicu. Uz pomoć ovih kolačića, stranice pohranjuju privremene podatke.

 Što su stalni kolačići?

19.4.    Stalni, ili spremljeni, kolačići ostaju na Vašem osobnom računalu i nakon zatvaranja internetskog preglednika. Uz pomoć ovih kolačića internetske stranice pohranjuju podatke kako bi Vam se olakšalo korištenje. Primjerice, internetske stranice koje zahtijevaju unos korisničkog imena i lozinke ”zapamtit” će vaš unos koji će se pojavljivati pri svakom novom posjetu istim. Stalni kolačići ostat će zabilježeni na računalu danima, mjesecima ili godinama.

 Što su kolačići od prve strane?

19.5.    Kolačići od prve strane dolaze s internetske stranice koju pregledavate, a mogu biti privremeni ili stalni. Na taj način, internetske stranice pohranjuju podatke koji će Vam olakšati korištenje pri svakom novom posjetu toj internetskoj stranici.

 Što su kolačići treće strane?

19.6.    Kolačići treće strane na Vaše računalo dolaze s drugih web mjesta koje se nalaze na internetskoj stranici koju pregledavate. Riječ je o primjerice pop-up oglasima, a kolačići tu imaju ulogu praćenja internetskih stranica u oglašivačke svrhe.

 Koristi li superklima.hr kolačiće?

19.7.    Da, ova internetska stranica koristi kolačiće kako bi Vam osigurala jednostavnije i bolje korisničko iskustvo.

 Kakve kolačiće koristi superklima.hr?

Nužni kolačići

 

19.8.    Takvi kolačići omogućuju korištenje bitnih komponenti, potrebnih za pravilno funkcioniranje internet stranice. Bez tih kolačića većina usluga koje koristite na web stranici, ne bi radila ispravno, kao što su: prijava, kupovina idr.

 

Iskustveni kolačići

19.9.    Takvi kolačići prikupljaju podatke o ponašanju korisnika na internet stranici, kako bi se poboljšale komponentne iste (npr. koji se dijelovi stranice najčešće posjećuju). Ovi kolačići ne prikupljaju podatke, putem kojih se može identificirati korisnik.

 

 Funkcionalni kolačići

19.10.  Takvi kolačići omogućuju internet stranici pohranjivanje postavaka na vaš preglednik, kao što su jezik, regija, ime… koji pružaju napredne personalizirane značajke. Ovi kolačići omogućuju internet stranici praćenje vaših akcija.

 

Oglasni ili ciljani kolačići

19.11.  Takve kolačiće najčešće koriste marketinške i socijalne mreže (treće strane), kako bi vam prikazale više ciljanih oglasa, ograničavaju ponavljanje oglasa ili mjere učinkovitost kampanje. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje Interneta u marketinške svrhe. Prikupljene informacije su anonimne, a ne uključuju vaše privatne podatke.

 

Ima li na web stranici kolačića treće strane?

 

19.12.  Postoji nekoliko vanjskih servisa koji Vam spremaju ograničene kolačiće, a isti nije postavila ova internetska stranica. Limitirani kolačići služe za nesmetano korištenje mogućnosti koje korisnicima osiguravaju jednostavan pristup sadržaju i bolje korisničko iskustvo.

 

Zabrana kolačića

 

19.13.  Ako niste suglasni s njihovom upotrebom, kolačiće možete lako izbrisati (ili spriječiti) na svom računalu tako da u izborniku Alati/Opcije (Tools/Options) u svom pregledniku izaberete tu mogućnost. Dodatne informacije o upravljanju kolačićima dostupne su na stranicama preglednika koji koristite ili na www.allaboutcookies.org.

19.14. Prodavatelj prati statističku posjećenost svojih stranica isključivo radi dobivanja nužnih informacija o privlačnosti i uspješnosti svojih stranica i pri tom koristi uslugu treće strane pod nazivom Google Analytics. Detaljne informacije treće strane o ovoj usluzi, kao i o mogućnostima korisnika da reguliraju postavke kolačića koji su za to nužni, dostupne su na: http://www.google.com/analytics/learn/privacy.html i https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

 

20. RJEŠAVANJE SPOROVA

20.1.    U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj:

 

– Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I,

 

– Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2.,

 

– Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Zagreb, Radnička cesta 52/1

 

– Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2

 

20.2.    Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice:

 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

 

To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

20.3.    Potrošači mogu više informacija o svojim pravima i načinima ostvarivanja istih saznati na stranicama tijela koja pružaju pomoć i savjetodavne usluge potrošačima u

Republici Hrvatskoj, kao što su:

 

a) Europski potrošački centar Republika Hrvatska, http://ecc-croatia.hr

b) Hrvatska udruga za zaštitu potrošača, http://www.huzp.hr

c) Potrošač – društvo za zaštitu potrošača, Hrvatske https://www.potrosac.hr

d) Razv

 

21.       ZBRINJAVANJE ELEKTRONIČKOG OTPADA

 21.1.    Zbrinjavanje električnog i elektroničkog otpada: Elektronički uređaji sadrže nekoliko stotina različitih materijala. Neki od njih su nakon uporabnog vijeka uređaja ponovno iskoristivi, no mnoge tvari mogu biti vrlo štetne ako se s elektroničkim otpadom postupa nepravilno. Kako bi se spriječio štetan utjecaj tih tvari na okoliš i zdravlje ljudi, vrlo je bitno da se EE otpad sakuplja odvojeno od komunalnog otpada i zatim zbrinjava na ekološki prihvatljiv način; Kako se riješiti EE otpada? U Republici Hrvatskoj postoji organizirani besplatni sustav zbrinjavanja EE otpada putem ovlaštenih sakupljača. Dovoljno je nazvati besplatni broj 0800 444 110 ili poslati SMS na 098 444 110 i ukoliko imate više od 30 kg EE otpada, ovlašteni sakupljač će ga preuzeti na Vašoj adresi. Na istom ćete broju dobiti sve potrebne dodatne informacije. Nalog možete dati i na web stranici www.eeotpad.com, te putem elektroničke pošte prijava@eeotpad.com. EE otpad možete i osobno odvesti u najbliže reciklažno dvorište.

Opće uvijete možete preuzeti ovdje.